Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Η Διεύθυνση  Οικονομικών Υπηρεσιών  είναι αρμόδια  για την αποτελεσματική  τήρηση των οικονομικών προγραμμάτων λειτουργίας του Δήμου, τη σωστή απεικόνιση των οικονομικών πράξεων και τη διαχείριση των εσόδων και δαπανών του, καθώς και τη διασφάλιση και αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας. Συγχρόνως, η Διεύθυνση μεριμνά για την αποτελεσματική διενέργεια όλων των νόμιμων διαδικασιών που απαιτούνται για την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών του Δήμου.
Στη Διεύθυνση υπάγονται διοικητικά και τα αποκεντρωμένα Γραφεία Οικονομικών Θεμάτων σε επιμέρους δημοτικές ενότητες.
Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της,  καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων, Υπουργικών Αποφάσεων και τον σχετικό κανονισμό καθαριότητας του δήμου.

 Διευθύντρια: ΒΑΙΛΛΑΚΗ ΑΝΝΑ

Τηλέφωνα Επικοινωνίας:  22410 44352

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: oikonomiki@rhodes.gr

 

Tμήμα Αξιοποίησης – Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας

 

Το τμήμα Αξιοποίησης – Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου μεριμνά για την αξιοποίηση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σύμφωνα με τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και διεκπεραιώνει τις απαιτούμενες διαδικασίες. (π.χ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, κλπ).
Φροντίζει για την κατάρτιση του επίσημου Κτηματολογίου των ακινήτων του Δήμου, τη κατάταξη των τίτλων κυριότητας του Δήμου και των σχετικών εκθέσεων προς αυτούς της Επιτροπής του Κτηματολογίου, κατά φακέλους.
Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και των κληροδοτημάτων προς τον Δήμο, σύμφωνα με τους αντίστοιχους όρους.
Η φροντίδα διοίκησης και διαχείρισης όλων εν γένει των ακινήτων του Δήμου, μισθωμένων ή μη κτισμάτων, οικοπέδων, ή άλλης μορφής ακινήτων είτε αυτές είναι ιδιοκτησίες τους είτε κατά χρήση από άλλους φορείς.
Στο τμήμα αυτό προβλέπονται οι πιο κάτω τομείς που λειτουργούν υπό την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος :

Τομέας Αξιοποίησης Δημοτικών Κτηρίων και Καταστημάτων

Ο τομέας Αξιοποίησης Δημοτικών Κτηρίων και Καταστημάτων επιμελείται της διαδικασίας αξιοποίησης σύμφωνα με τις αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων του Δήμου, για όλα τα δημοτικά κτήρια και τα καταστήματα.
Στην αρμοδιότητα ανήκουν επίσης:

  1. Η σύνταξη σε σχέδιο των διακηρύξεων των δημοπρασιών προς μίσθωση των δημοτικών κτηρίων και καταστημάτων και η ενέργεια της σχετικής προς αυτά αλληλογραφίας.
  2. Η επιμέλεια προς κατάρτιση και έγκαιρη υπογραφή των μισθωτηρίων συμβολαίων και η άμεση επίβλεψη επί της ακριβούς από πάσης απόψεως των όρων αυτών παρά των υπόχρεων σ’ αυτό μισθωτών.
  3. Η τήρηση βιβλίου εμφαίνοντας κατά τάξη τους μισθωτούς για καθένα των δημοτικών ακινήτων, θέσεων και εγκαταστάσεων, το σκοπό της χρήσης, το μίσθωμα, το χρόνο έναρξης και λήξης της μίσθωσης καθώς και ο σχηματισμός ιδιαίτερου φακέλου για κάθε μίσθωση που περιέχει τα θεμελιωμένα και εν γένει τα αφορώντα στοιχεία.
  4. Η σύνταξη των βεβαιωτικών καταλόγων των εσόδων των δημοτικών κτημάτων (μισθωμάτων) και η διαβίβαση τους στο Ταμεία για είσπραξη με κοινοποίηση αντίγραφου στο Λογιστήριο.
  5. Η εποπτεία σε όλα τα δημοτικά μίσθια στο τέλος χρήσης αυτών από τους ενοικιαστές, σύμφωνα με τους όρους των σχετικών κανονισμών και των σχετικών μισθωτηρίων συμβολαίων και η καταγγελία κάθε παραβάτη αυτών και η προστασία γενικά των συμφερόντων του Δήμου.
  6. Η διαπίστωση οποιασδήποτε βλάβης ή ζημιάς και η μέριμνα της επανόρθωσης αυτής από τον ενοικιαστή ή το Δήμο ανάλογα με την υπαιτιότητα καθενός.
  7. Η παρακολούθηση του χρόνου λήξης των μισθώσεων των δημοτικών μισθίων και η έγκαιρη ενέργεια διεξαγωγής των νόμιμων δημοπρασιών για την επαναμίσθωσή τους.

Τομέας Αξιοποίησης Εκτάσεων Γης και Ιχθυοκαλλιέργειας

Ο τομέας Αξιοποίησης Εκτάσεων Γης και Ιχθυοκαλλιέργειας μεριμνά για την αξιοποίηση ή εκμίσθωση δημοτικών εκτάσεων γης για βιομηχανικούς ή βιοτεχνικούς σκοπούς, κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, εγκαταστάσεις θερμοκηπίων και για μονάδες στους τομείς αλιείας.

Τομέας Μητρώου Δημοτικής Ακίνητης Περιουσίας

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Τηρεί τα αρχεία της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή (φάκελοι με στοιχεία περιγραφικά και ιδιοκτησιακά έγγραφα).
  2. Μεριμνά για την μεταγραφή των ακινήτων και την ασφαλή και υπεύθυνη διαφύλαξή τους.
  3. Συγκεντρώνει οποιασδήποτε φύσεως τίτλων της ιδιωτικής ακινήτου περιουσίας του Δήμου και της κοινοχρήστου ακινήτου περιουσίας (πάρκα κλπ) και συντάσσει για κάθε ακίνητο σχετικό σχεδιάγραμμα.

Τμηματάρχης: ΚΑΡΠΗ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2241024008

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: akiniti@rhodes.gr

 

Tμήμα Προμηθειών

 

Το τμήμα Προμηθειών σχεδιάζει τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση του προγράμματος των απαιτούμενων προμηθειών και υπηρεσιών (εκτός του Ν.3316/2005) του Δήμου, συγκεντρώνει τις αιτήσεις των δημοτικών υπηρεσιών, εξετάζει τη σκοπιμότητα αυτών και διαμορφώνει περιοδικά προγράμματα για την προμήθεια κάθε είδους υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών και εισηγείται αυτά για έγκριση στα αρμόδια όργανα του Δήμου (υλικά για την εκτέλεση τεχνικών έργων, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, μηχανήματα, εργαλεία, έπιπλα, είδη γραφείου, μισθώσεις μεταφορικών μέσων, ασφαλίσεις κλπ).
Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών συγκέντρωσης των αιτήσεων εκδήλωσης αναγκών προμήθειας ειδών από τα Γραφεία Διαχείρισης Υλικών των Δημοτικών Ενοτήτων.
Μεριμνά για τη σύσταση και υποστήριξη της λειτουργίας Επιτροπών, που συστήνονται για την κατάρτιση προδιαγραφών, τη διενέργεια διαγωνισμών, τη λήψη και αξιολόγηση των προσφορών, την παραλαβή των παραγγελλομένων ειδών (ποσοτική, ποιοτική, εν λειτουργία παραλαβή, οριστική παραλαβή).
Στο τμήμα αυτό προβλέπονται οι πιο κάτω τομείς που λειτουργούν υπό την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος:

Τομέας Παρακολούθησης Διαχείρισης Υλικών Ρόδου

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Έχει ως γενικό αντικείμενο την προμήθεια και τη διανομή στις Υπηρεσίες του Δήμου των:
  1. Κάθε φύσης υλικών , εξοπλισμού και υπηρεσιών , που απαιτούνται για την εκτέλεση τεχνικών έργων επισκευών ή συντηρήσεων, σύμφωνα με το αντικείμενο των Διευθύνσεων του Δήμου Τεχνικών Υπηρεσιών, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
  2. Υλικών ενσωματωμένων στα έργα.
  3. Μηχανημάτων, κινητών μηχανημάτων, τεχνικών συγκροτημάτων, συσκευών , εργαλείων, ανταλλακτικών, λιπαντικών και καυσίμων.
  4. Λιπασμάτων, φυτοφαρμάκων, ειδών φυτικής και ζωικής παραγωγής.
  5. Επίπλων, ειδών γραφείου και λοιπών παγίων στοιχείων.
  6. Υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους (μισθώσεις μεταφορικών μέσων και μηχανημάτων, ασφαλίσεις κλπ).
  1. Ετοιμασία και εισήγηση του προγράμματος Προμηθειών του Δήμου που θα προωθηθεί με βάση τη νομοθεσία περί ενιαίων Κρατικών Προμηθειών. Παρακολούθηση της υλοποίησης του Προγράμματος αυτού και περιοδική ενημέρωση των Διευθύνσεων των υπηρεσιών του Δήμου ανάλογα.
  2. Παραλαβή των προμηθευομένων ειδών μετά από ποσοτικό και ποιοτικό έλεγχο από τις προβλεπόμενες επιτροπές.
  3. Ταξινόμηση και μέριμνα διαφύλαξης και συντήρησης των ειδών που θα παραληφθούν, ως και η διάθεση αυτών, σύμφωνα με τις ειδικές διατάξεις διαχείρισης υλικού στα οικεία τμήματα διαφόρων Υπηρεσιών.
  4. Παρακολουθεί τα αποθέματα των αποθηκών και διατυπώνει εισηγήσεις για την ανάγκη ανανέωσής τους. Συνεργάζεται σχετικά με τις δημοτικές υπηρεσίες που κάνουν χρήση των υλικών των αποθηκών.
  5. Τηρεί τα πληροφοριακά αρχεία και έγγραφα των συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών (αρχείο προμηθευομένων ειδών, αρχείο προμηθευτών, αρχείο φακέλων προμηθειών).
  6. Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών – εξοπλισμού ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησης των υλικών αυτών.
  7. Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών των περιοδικών απογραφών των κάθε είδους υλικών και εξοπλισμού του Δήμου.

Τομέας Διαγωνισμών

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Διενεργεί έρευνες αγοράς για την τεκμηρίωση της διαθεσιμότητας των ειδών ή των υπηρεσιών που ενδιαφέρουν το Δήμο και τη λήψη στοιχείων τιμών προμήθειας ή υπηρεσίας.
  2. Διενεργεί τις διαδικασίες για την ανάθεση των προμηθειών και των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, ήτοι μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών σε συνεργασία με τα αρμόδια κάθε φορά τμήματα του δήμου, καταρτίζει το σχέδιο της διακήρυξης, των συμβάσεων και όλων των αποφάσεων και εισηγείται τη συγκρότηση όλων των επιτροπών που απαιτούνται (διενέργεια διαγωνισμών, αξιολόγησης των προσφορών και παραλαβής των ειδών) στο κάθε φορά αποφαινόμενο όργανο του Δήμου, παρακολουθεί τη λειτουργία τους και γενικά μεριμνά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση κάθε προμήθειας ή υπηρεσίας μέχρι και την οριστική παραλαβή της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Τομέας Εποπτείας και Συντονισμού Αποθηκών Δημοτικών Ενοτήτων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Επιμελείται της συγκέντρωσης των στοιχείων των αιτήσεων αναγκών προμήθειας υλικών όλων των Γραφείων Διαχείρισης Υλικών των Δημοτικών Ενοτήτων και μεριμνά για την διεκπεραίωσή τους.
  2. Συνεργάζεται με το Γραφείο Διαγωνισμών για την υλοποίηση των προγραμμάτων προμηθειών των δημοτικών ενοτήτων.
  3. Μεριμνά για την διανομή των εγκεκριμένων προμηθειών στις επιμέρους ενότητες.

Τομέας Συγκέντρωσης Δικαιολογητικών των Δαπανών του Τμήματος

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Μεριμνά για την καταχώρηση όλων των τιμολογίων και τη συγκέντρωση των σχετικών παραστατικών που αφορούν τις προμήθειες του Δήμου.

Τομέας Κινητής Περιουσίας του Δήμου

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Όλος ο εξοπλισμός γραφείων, computer, εργαλείων, βιβλίων κλπ, οχήματα, μηχανήματα, μηχανολογικός εξοπλισμός κλπ του Δήμου.
  2. Η διαχείριση όλων των παραπάνω αντικειμένων και υλικών, χαρακτηρίζοντάς τα, σε συνεργασία με το γραφείο Διαχείρισης Υλικών, ως ανήκοντα στη κατηγορία των υλικών για έργα κατασκευής ή συντήρησης ή στην κατηγορία της λοιπής κινητής περιουσίας του Δήμου.
  3. Η τήρηση αρχείου των παγίων κινητών περιουσιακών στοιχείων του Δήμου και παρακολουθεί την κατανομή αυτών στις υπηρεσίες του Δήμου.
  4. Η τήρηση ατομικών χρεωστικών καρτελών, που θα περιλαμβάνουν τα αντικείμενα ή υλικά που έχουν χρεωθεί οι εργαζόμενοι στο Δήμο.

Τμηματάρχης: ΚΑΝΑΚΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2241077728

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: periousia@rhodes.gr

 

Tμήμα Προσόδων

 

Το τμήμα Προσόδων συγκεντρώνει στοιχεία για την εξακρίβωση των υπόχρεων και του ύψους των χρηματικών υποχρεώσεων προς τον Δήμο των φυσικών και νομικών προσώπων για φόρους, εισφορές, τέλη, δικαιώματα που περιοδικά πρέπει να καταβάλλονται στο Δήμο με βάση τις ισχύουσες διατάξεις της νομοθεσίας.
Ελέγχει την ακρίβεια των μεγεθών με βάση τα οποία υπολογίζονται το ύψος ανά υπόχρεο των προηγούμενων φόρων, εισφορών, τελών, δικαιωμάτων κλπ.
Παρακολουθεί και μεριμνά για την τήρηση όλων των οικονομικών δοσοληψιών που σχετίζονται με τη λειτουργία της παροχής υπηρεσιών του Δήμου μέσω του Νεκροταφείου, σφαγείων, δημοτικών αγορών κλπ.
Δημιουργεί και τηρεί αρχεία υπόχρεων για την καταβολή των επιμέρους ποσών που αποτελούν τακτικά έσοδα του Δήμου.
Επεξεργάζεται στοιχεία και υπολογίζει περιοδικά το ύψος των οφειλομένων ποσών κατά κατηγορία προσόδου και υπόχρεο.
Καταρτίζει βεβαιωτικούς καταλόγους υπόχρεων και αντίστοιχων οφειλόμενων ποσών κατά κατηγορία προσόδου.
Στο τμήμα αυτό προβλέπονται οι πιο κάτω τομείς που λειτουργούν υπό την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος:

Τομέας Τελών Παρεπιδημούντων & Ακαθαρίστων Εσόδων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Εκδίδει οίκοθεν βεβαιωτικά σημειώματα για την είσπραξη των τελών παρεπιδημούντων και ακαθαρίστων εσόδων.
  2. Μεριμνά για την ενημέρωση των υπόχρεων βάσει των αποτελεσμάτων ελέγχου που διενεργεί το Γραφείο Ελέγχου για την καταβολή των οφειλόμενων τελών.
  3. Οριστικοποιεί τους βεβαιωτικούς καταλόγους μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών των τυχόν προσφυγών για την εκτέλεση των αντίστοιχων εισπράξεων.
  4. Τηρεί και ενημερώνει τακτικά το Μητρώο Επιχειρήσεων της αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με το ΔΗ.ΦΟ.ΔΩ. και τη Δ.Ο.Υ. Ρόδου για τις ενάρξεις, παύσεις και μεταβολές των επιχειρήσεων.

Τομέας Τ.Α.Π.- Τελών Καθαριότητας & Ηλεκτροφωτισμού

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Εφαρμόζει τις σχετικές διατάξεις για τις προσόδους των Δήμων και τη λοιπή νομοθεσία που αφορούν την επιβολή και βεβαίωση των εσόδων του Δήμου από το τέλος ακίνητης περιουσίας (Τ.Α.Π.) και τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού. Καταρτίζει σχετικούς με τα παραπάνω βεβαιωτικούς καταλόγους και τους αποστέλλει στο Γραφείο Εισπράξεων του Ταμείου. Συγκεντρώνει και τηρεί αρχείο των στοιχείων των παραπάνω δημοτικών προσόδων.
  2. Τηρεί για κάθε έσοδο ιδιαίτερο φάκελο που περιλαμβάνει τις σχετικές διατάξεις των Νόμων και διαταγμάτων, νομολογία, γνωματεύσεις και εγκυκλίους.
  3. Συντάσσει παραστατικά στοιχεία για την κατάρτιση των οικείων χρηματικών καταλόγων.

Επίσης προβαίνει στις εξής ενέργειες:

  1. Παραλαβή και έλεγχος δηλώσεων ακινήτων που έχουν μετρητή της ΔΕΗ.
  2. Αποστολή στη ΔΕΗ για είσπραξη του Τ.Α.Π. και των τελών καθαριότητας και φωτισμού.
  3. Οργάνωση συνεργείου εξακρίβωσης επιφανειών σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες.
  4. Διαδικασία προσδιορισμού Τ.Α.Π. και τελών καθαριότητας και φωτισμού για όλα τα ακίνητα ηλεκτροδοτούμενα και μη.
  5. Τήρηση αρχείου όλων των ακινήτων που έχουν μετρητή της ΔΕΗ ως και μη ηλεκτροδοτούμενων.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΑΠ

ΑΙΤΗΣΗ ΤΑΠ ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ

ΑΙΤΗΣΗ Τ.Α.Π. ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΝΕΑ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ

 

Τομέας Βεβαίωσης Εσόδων Ρόδου

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Eφαρμόζει τις σχετικές διατάξεις για τις προσόδους των Δήμων, που αφορούν την επιβολή και βεβαίωση των εσόδων του δήμου από φόρους, τέλη, εισφορές, δικαιώματα, πλην των εσόδων που είναι αρμοδιότητα των συγκροτημένων γραφείων στον παρόντα Ο.Ε.Υ. (ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού, Κ.Ο.Κ., Κοινοχρήστων Χώρων, Παρεπιδημούντων και Ακαθαρίστων Εσόδων).
  2. Καταρτίζει σχετικούς με τα παραπάνω βεβαιωτικούς καταλόγους και τους αποστέλλει στο Τμήμα Ταμείου.
  3. Συγκεντρώνει και τηρεί αρχείο των στοιχείων των παραπάνω δημοτικών προσόδων.
  4. Τηρεί για κάθε έσοδο ιδιαίτερο φάκελο που περιλαμβάνει τις σχετικές διατάξεις των Νόμων και Διαταγμάτων, νομολογία, γνωματεύσεις και εγκυκλίους.

Τομέας Κοινοχρήστων Χώρων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Επιμελείται των κανονιστικών διατάξεων για τον καθορισμό χρήσης κοινοχρήστων χώρων (οδοστρωμάτων, πεζοδρομίων, πλατειών) και τον καθορισμό τέλους χρήσης αυτών.
  2. Επιμελείται της διαδικασίας παραλαβής και έκδοσης αδείας χρήσης κοινοχρήστου χώρου, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
  3. Εκδίδει οίκοθεν βεβαιώσεις για την είσπραξη των τελών.
  4. Ελέγχει και καταρτίζει βεβαιωτικούς καταλόγους υπόχρεων και αντίστοιχων

Τομέας Κ.Ο.Κ.

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Μεριμνά για την συλλογή και καταχώρηση των κλήσεων από τη Δημοτική Αστυνομία (ελεγχόμενη και παράνομη στάθμευση), καθώς και της Τροχαίας (διοικητικές παραβάσεις-παράνομης στάθμευσης και Αεροδρομίου) .
  2. Επιμελείται της διαδικασίας εύρεσης στοιχείων ιδιοκτητών αυτοκινήτων από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
  3. Εκδίδει οίκοθεν βεβαιωτικά σημειώματα για την είσπραξη των προστίμων.
  4. Ελέγχει την εξόφληση των επιβαλλομένων προστίμων βάσει των καταχωρηθέντων στοιχείων και επιμελείται της ειδοποίησης των υπόχρεων για την καταβολή των οφειλομένων προστίμων.
  5. Οριστικοποιεί τους βεβαιωτικούς καταλόγους μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών ειδοποίησης και τυχόν προσφυγών.
  6. Ελέγχει το αρχείο και διασταυρώνει τα στοιχεία εξοφλημένων κλήσεων.

Τομέας Ελέγχου Εσόδων και Φορολογικών Διαφορών

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Προβαίνει σε συνεργασία με τις δημόσιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., ΔΗ.ΦΟ.ΔΩ. κλπ) στον έλεγχο των πάσης φύσεως βιβλίων και στοιχείων που τηρούν οι φορολογούμενοι για την σύλληψη της φορολογητέας ύλης, που αφορά φόρους, τέλη και δικαιώματα του Δήμου.
  2. Διεξάγει κάθε υπηρεσία και αλληλογραφία που αφορά την ειδοποίηση των φορολογουμένων για τις οφειλές τους, τη διαγραφή βεβαιωθέντων ή την επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων φόρων, τελών και δικαιωμάτων σε συνεργασία με τα αρμόδια γραφεία που επιμελούνται των εσόδων σε όλες τις δημοτικές ενότητες.
  3. Φροντίζει για όλη τη διαδικασία της βεβαίωσης των διαφυγόντων εσόδων από τους φορολογούμενους και την προώθηση των βεβαιωτικών καταλόγων στο Τμήμα Ταμείου.
  4. Επιλαμβάνεται της επίλυσης των φορολογικών διαφορών και αμφισβητήσεων μεταξύ Δήμου και φορολογουμένων αναφορικά με την επιβολή, βεβαίωση, μείωση κλπ. Οφειλομένου ποσού.
  5. Διεξάγει, παρακολουθεί και ελέγχει σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε προπαρασκευαστική εργασία για τις ενώπιον των αρμοδίων Επιτροπών Επίλυση Φορολογικών Διαφορών και αμφισβητήσεων μεταξύ Δήμου και φορολογουμένων, αναφορικά με οφειλόμενους άμεσους δημοτικούς φόρους, τέλη και δικαιώματα.
  6. Παρακολουθεί την έγκαιρη εκτέλεση αποφάσεων των παραπάνω Επιτροπών.
  7. Εισηγείται τα θέματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Τμήματος, ενεργεί την αλληλογραφία αυτού και τηρεί φάκελο των διοικητικών υποθέσεών του.
  8. Φροντίζει για τη συγκέντρωση των προσφυγών σε κάθε φορολογική διαφορά, τις διαβιβάζει στα αρμόδια γραφεία για αντίκρουση των προβαλλόμενων ισχυρισμών και φροντίζει για την παραπομπή τους στα αρμόδια όργανα.
  9. Τηρεί αρχείο δικογραφιών και αποφάσεων και πρωτόκολλο κατάθεσης ενδίκων μέσων και ενημερώνει τον Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών σχετικά με την άσκηση ενδίκων μέσων πρώτου και δεύτερου βαθμού κατά φορολογικών εγγράφων.

Τμηματάρχης: ΤΡΟΥΛΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22413-63202

Ηλεκτρονική Διεύθυνση: mtroullakou@rhodes.gr

Γραφείο  Ελέγχου ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22413-63217,22413-63224

Γραφείο Τ.Α.Π.:

ΠΙΤΣΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ

ΔΟΝΤΑ ΑΝΘΟΥΛΑ

ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ

ΤΡΙΠΗ ΣΕΒΑ

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

22413-63219

22413-63220

22413-63221

2241363222

 

Ηλεκτρονική διεύθυνση: tap.rhodes@rhodes.gr

Κοινόχρηστοι  Χώροι: MAΡΙΑΣ ΦΩΤΗΣ

Τηλέφωνα επικοινωνίας :  22413-63223

Κλήσεις Κ.Ο.Κ.: ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22413-63225

Ταμίας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Τηλέφωνα επικοινωνίας:   22413-63227

Πρωτόκολλο-Προσφυγές: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22413-63229

Έκδοση  Οίκοθεν:

ΜΑΝΙΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ,ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2241363230,22413-632226

Προτιμησιακό Δικαίωμα: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22413-63235,22413-63236

 

 

 

Τμήμα Ταμείου

Το τμήμα  λειτουργεί κάτω από την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος Ταμείου (Δημοτικού Ταμία) και με τις αρμοδιότητες που περιγράφονται παρακάτω:

  • Ο Δημοτικός Ταμίας με προσωπική του ευθύνη εποπτεύει και διεξάγει δια των ειδικών οριζόμενων διαχειριστικών οργάνων, την Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου, όπως ορίζουν οι διατάξεις του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα και οι διατάξεις περί Οικονομικής Διοίκησης του Λογιστικού των Δήμων και ειδικότερα:
  1. Κατευθύνει και ελέγχει τα υπαγόμενα σ’ αυτόν όργανα. Είναι υπεύθυνος για την περιουσία σε μετρητά, χρεόγραφα και κινητές αξίες του Δήμου, καθώς και για την φύλαξη και διατήρηση των διαφόρων παρακαταθηκών και εγγυήσεων εν γένει.
  2. Εποπτεύει την τήρηση των προβλεπόμενων από τις οικείες διατάξεις λογιστικών και ταμειακών βιβλίων, παρακολουθεί την όλη κίνηση των Εσόδων και Εξόδων, ευθυνόμενος για κάθε παρατυπία ή παράλειψη και ρυθμίζει τα της χρηματικής διαχείρισης των διαχειριστικών και εισπρακτορικών οργάνων.
  3. Ευθύνη του Δημοτικού Ταμία είναι και η υποβολή του ετήσιου απολογισμού εσόδων εξόδων του Δήμου προς τα αρμόδια όργανα.

Στο τμήμα αυτό προβλέπονται οι πιο κάτω τομείς που λειτουργούν υπό την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος:

Tομέας Είσπραξης Βεβαιωθέντων Οφειλών και Κατασχέσεων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Έχει την ευθύνη για την είσπραξη των καθυστερημένων οφειλών που έχουν βεβαιωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες και αφορούν φόρους, τέλη και δικαιώματα φορολογουμένων. Σε συνεργασία με την Νομική Υπηρεσία του Δήμου εισηγείται στον Δημοτικό Ταμία, όποτε απαιτείται, την λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης κατά των οφειλετών, σύμφωνα με τον Κ.Ε.Δ.Ε. και προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες από τούτο ενέργειες.
  2. Ενδεικτικά προβαίνει σε:
  1. Παραλαβή των βεβαιωτικών καταλόγων των υπόχρεων και των αντίστοιχων οφειλομένων στο Δήμο ποσών κατά κατηγορία προσόδου από τα διενεργούντα την βεβαίωση τμήματα.
  2. Έκδοση και μέριμνα για την κοινοποίηση ατομικών ή ειδικών προσκλήσεων προς τους οφειλέτες του Δήμου.
  3. Ενημέρωση περιοδικού αρχείου οφειλετών κατά οφειλέτη όπου αναγράφονται τα οφειλόμενα ποσά κατά κατηγορία προσόδου.
  4. Παρακολούθηση της εκτέλεσης των εισπράξεων, που ανατίθενται στους Δημοτικούς εισπράκτορες.
  1. Προβαίνει στην εκτέλεση κατασχέσεων, απαραίτητης ενέργειας για διενέργεια πλειστηριασμών και γενικά σε ότι προβλέπεται για την αναγκαστική είσπραξη οφειλών.

    Tομέας Απόδοσης Κρατήσεων και Ασφαλιστικών Εισφορών

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Μεριμνά για την απόδοση των κάθε φύσης κρατήσεων υπέρ τρίτων, που αντιστοιχούν στα επί μέρους εντάλματα πληρωμής.

Τομέας Εισπράξεων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Ενεργεί πριν από κάθε κατάθεση χρηματική κατάθεση έλεγχο των διπλοτύπων  εισπράξεων, παραλαμβάνει τις εισπράξεις, εκδίδοντας γραμμάτιο τακτοποιημένων εισπράξεων και τις καταθέτει στο Δημοτικό Ταμείο.
  2. Εκδίδει τα γραμμάτια είσπραξης των διαφόρων Εσόδων του Δήμου.
  3. Τηρεί από τον νόμο τα προβλεπόμενα λογιστικά βιβλία εσόδων, καταρτίζει τους μηνιαίους και ετήσιους λογαριασμούς της διαχείρισης εσόδων, συντάσσει τους στατιστικούς πίνακες  που υποβάλλονται στο Υπουργείο, Περιφερειακή Διεύθυνση κλπ., συγκεντρώνει τα στοιχεία που απαιτούνται για τον ετήσιο απολογισμό εσόδων του Ταμείου και καταρτίζει τον απολογισμό αυτού. Ειδικότερα ακόμη προβαίνει σε:
  1. Διενέργεια εισπράξεων αντίστοιχων οφειλών προς τον Δήμο, για οποιαδήποτε αιτία στα Γραφεία του Δήμου. Έκδοση αντίστοιχων γραμματίων εισπράξεων και σχετική ενημέρωση περιοδικού /Αρχείου οφειλετών, κατά οφειλέτη. Διενέργεια εισπράξεων αντίστοιχων οφειλών προς τον Δήμο μέσω Δημοτικών Εισπρακτόρων.
  2. Έκδοση των αντίστοιχων γραμματίων εισπράξεων και σχετική ενημέρωση του περιοδικού αρχείου οφειλετών κατά οφειλέτη. Τήρηση των διαδικασιών παρακολούθησης/ελέγχου των Δημοτικών Εισπρακτόρων.
  3. Καταγραφή των διενεργουμένων εισπράξεων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες και σχετική ενημέρωση του Τμήματος Λογιστικής Εσόδων/Εξόδων.

Tομέας Πληρωμών

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Ενεργεί τον έλεγχο των εκδοθέντων και διαβιβασθέντων στο Ταμείο ενταλμάτων και βάσει αυτών, προβαίνει στην πληρωμή των δικαιούχων σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις περί λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων και της λοιπής Νομοθεσίας.
  2. Τηρεί τα προβλεπόμενα από τον Νόμο λογιστικά-ταμειακά βιβλία εσόδων – εξόδων, καταρτίζει τους μηνιαίους και ετήσιους λογαριασμούς της διαχείρισης εσόδων – εξόδων.
  3. Προβαίνει ακόμη σε τήρηση ιδίου Ταμείου στα Γραφεία του Δήμου όπως ο Νόμος ορίζει.
  4. Διενεργεί τις χρηματικές δοσοληψίες με τις Τράπεζες σύμφωνα με τις οδηγίες του Τμήματος Λογιστικής Εσόδων.
  5. Μεριμνά για την πληρωμή των αποδοχών, αμοιβών στους με κάθε σχέση εργασίας εργαζόμενους στο Δήμο.
 Τμηματάρχης(Αναπληρωτής)  : ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας:
2241044353
 Ηλεκτρονική Διεύθυνση: tameio@rhodes.gr,

 

Τμήμα Λογιστηρίου

 

Έχει ως γενικό αντικείμενο τον ουσιαστικό έλεγχο και την δημοσιολογική παρακολούθηση της οικονομικής διοίκησης, του ελέγχου δαπανών και του λογιστικού ελέγχου των εσόδων και εξόδων του Δήμου.
Στο τμήμα αυτό προβλέπονται οι πιο κάτω τομείς που λειτουργούν υπό την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος:

Τομέας Εκκαθάρισης Δαπανών

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Παραλαμβάνει τις καταστάσεις πληρωμών με τα σχετικά δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εκκαθάριση της κάθε δαπάνης σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
  2. Εκδίδει εκθέσεις ανάληψης δαπάνης, για τις περιπτώσεις που οι διενεργούντες τις δαπάνες αυτές δεν έχουν πρόσβαση στο σύστημα.
  3. Συντάσσει χρηματικά εντάλματα πληρωμής (ΧΕΠ), για κάθε δαπάνη που πραγματοποιείται,  σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
  4. Καταχωρεί τα τιμολόγια και τις δαπάνες που διαβιβάζονται από τις αρμόδιες Δ/νσεις του Δήμου. Προελέγχει τα δικαιολογητικά κάθε δαπάνης ώστε να είναι σύμφωνα με το Λογιστικό Δήμων και Κοινοτήτων και με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
  5. Ελέγχει την νομιμότητα κάθε δαπάνης και την ύπαρξη σχετικής πίστωσης στον προϋπολογισμό του Δήμου μας, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις περί «Δημοσίου Λογιστικού των ΟΤΑ» όπως ισχύουν κάθε φορά.
  6. Παρακολουθεί τις δανειακές υποχρεώσεις του Δήμου μας και μεριμνά για την εμπρόθεσμη εκκαθάριση και διαβίβαση των εκδιδομένων ΧΕΠ, στο δημοτικό ταμία για τη διενέργεια των πληρωμών.
  7. Τηρεί ειδικό αρχείο με όλες τις σχετικές αποφάσεις και εγκρίσεις των αρμοδίων δημοτικών οργάνων, οι οποίες επιφέρουν λογιστικές πράξεις.
  8. Τηρεί αρχεία με τα παραστατικά και τα αντίστοιχα δικαιολογητικά τους, τα οποία είναι απαραίτητα για την ενημέρωση του λογιστικού συστήματος, του Δήμου μας, (Καθολικό Εξόδων, Ημερολόγιο Εξόδων κτλ).
  9. Διαβιβάζει στην Υπηρεσία Επιτρόπου, τα ΧΕΠ, των δαπανών, οι οποίες υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο, με όλα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά και στοιχεία, προκειμένου να εγκριθούν.
  10. Τηρεί αρχείο των ακυρωθέντων χρηματικών ενταλμάτων τα οποία διαβιβάζονται στο τμήμα από την Υπηρεσία Επιτρόπου και ενημερώνει τόσο την υπηρεσιακή μονάδα που προκάλεσε την δαπάνη, όσο και τον δικαιούχο.
  11. Συνεργάζεται άμεσα με την Υπηρεσία Επιτρόπου, παρέχοντας διευκρινίσεις και κάθε πρόσθετο στοιχείο που ήθελε ζητηθεί.
  12. Διαβιβάζει στο Τμήμα Δημοτικού Ταμείου, τα χρηματικά εντάλματα με τα νόμιμα πρωτότυπα δικαιολογητικά για την πληρωμή των δικαιούχων.

Τομέας Λογιστηρίου

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Παρακολουθεί και καταχωρεί τις καταλογιστικές πράξεις, που επιβάλλονται από τα αρμόδια όργανα, αφορούσες οικονομικό αντικείμενο.
  2. Παρακολουθεί και επιμελείται την έκδοση ΧΕΠ προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής.
  3. Επιμελείται την απόδοση επιχορηγήσεων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  4. Τηρεί αρχείο με τα προσκομισθέντα δικαιολογητικά, σχετικά με την οικονομική διαχείριση προγραμμάτων και έργων, παρέχοντας κάθε οικονομική πληροφόρηση στους αρμόδιους φορείς χρηματοδότησής των.
  5. Φροντίζει για την οικονομική αποτύπωση σχετικά με την εξέλιξη των προγραμμάτων και έργων.
  6. Τηρεί αρχείο αντιγράφων των συμβάσεων που προσκομίζονται, βάση των οποίων δημιουργούνται οικονομικές υποχρεώσεις έναντι τρίτων.
  7. Μεριμνά για την πληρωμή των περιοδικά επαναλαμβανομένων δαπανών, (μισθώματα, προμήθειες, δόσεις κλπ).

Τομέας  Διπλογραφικού

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Αναπτύσσει λογιστικό σχέδιο γενικής – αναλυτικής λογιστικής, το οποίο συνδέει με την λειτουργία του Δημόσιου Λογιστικού και προϋπολογισμού.
  2. Τηρεί και να εκτυπώνει τα βιβλία, καθώς και κάθε λογιστική υποχρέωση που απορρέει από τις σχετικές διατάξεις (ΠΔ 315/99, ΚΒΣ κλπ).
  3. Επιβλέπει και ελέγχει την συμφωνία των λογαριασμών Γενικής Λογιστικής και Δημοσίου Λογιστικού, όπως αυτοί διαμορφώνονται από τα τηρούμενα παραστατικά.
  4. Αναπτύσσει και παρακολουθεί το σύστημα κοστολόγησης.
  5. Ελέγχει περιοδικά τις λογιστικές καταχωρήσεις (έσοδ0α – έξοδα), σύμφωνα με τα λογιστικά πρότυπα.
  6. Συντάσσει τις οικονομικές καταστάσεις, τηρεί τους λογαριασμούς τάξεως και τους αναλυτικούς λογαριασμούς όλων των βαθμίδων, το προσάρτημα του ισολογισμού αποτελεσμάτων χρήσεων σύμφωνα με το Π.Δ. 315/99.  Επιμελείται της αναλυτικής λογιστικής εκμετάλλευσης.
  7. Λογιστικοποιεί τις αγορές και τις δαπάνες, λογιστικοποιεί τα έσοδα, εφαρμόζει γενικά το Π.Δ. 315/1999.
  8. Μεριμνά και διευκολύνει το έργο του Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή καθώς και κάθε άλλης Δημόσιας Αρχής, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  9. Ενεργεί κάθε φορά που απαιτείται και οπωσδήποτε στο τέλος κάθε χρήσης, την απογραφή και αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου, ενεργεί τις αποσβέσεις , τηρεί το μητρώο παγίων.
  10. Σε συνεργασία με τα αρμόδια γραφεία, ελέγχει τα έργα, τις μελέτες και τις προμήθειες, καθώς και τις χρηματοδοτήσεις.
  11. Εγγράφει τις εγγυητικές επιστολές, ύστερα από γνωστοποίηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
  12. Ελέγχει την συμφωνία ταμείου – τραπεζικών λογαριασμών και δανείων.
  13. Τηρεί και αποτυπώνει το αρχείο συμμετοχών του δήμου.
  14. Συντάσσει τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος, Ε2, Ε9, ΦΑΠ και γενικά ότι προβλέπεται από την φορολογική νομοθεσία.
  15. Συντάσσει τις ετήσιες συγκεντρωτικές καταστάσεις ΚΕΠΥΟ, όπως προβλέπεται από τον ΚΒΣ.

Τομέας Παρακολούθησης Έργων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Παρακολουθεί και μεριμνά ειδικότερα την οικονομική διαχείριση, απορρόφηση και ορθολογική αξιοποίηση των κάθε είδους κονδυλίων.
  2. Είναι αρμόδιο για τη διαχείριση του οικονομικού αντικειμένου του έργου, από την εξασφάλιση των απαιτούμενων πιστώσεων για την υλοποίηση των έργων έως τη διενέργεια των πληρωμών και την τήρηση των απαιτούμενων κατά περίπτωση διαδικασιών του κυκλώματος λογιστικής παρακολούθησης αυτών και των σχετικών εγγράφων (προϋπολογισμοί, χρεώσεις, πιστώσεις, ενταλματοποίηση δαπανών κλπ), ώστε να εξασφαλίζεται η νομιμότητα και κανονικότητα των πραγματοποιούμενων δαπανών, καθώς και η τήρηση επαρκούς διαδρομής ελέγχου.
  3. Ασκεί τις ακόλουθες αρμοδιότητες σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις όπου απαιτείται:
  1. Εναρμόνιση των σχετικών με τη Μονάδα Διαδικασιών με την ισχύουσα νομοθεσία.
  2. Τηρεί Αρχείο Παραστατικών διαχείρισης των προηγούμενων προγραμμάτων και έργων σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους ειδικούς κανονισμούς των φορέων από τους οποίου προέρχεται η σχετική χρηματοδότηση.
  3. Μεριμνά για την ετοιμασία των περιοδικών οικονομικών αναφορών που σχετίζονται με την πρόοδο των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων.
  4. Τηρεί το αρχείο συμβάσεων για υπηρεσίες, έργα και προμήθειες που αναθέτει ο Δήμος. Παραλαμβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσης παραστατικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για την πληρωμή των οφειλών του Δήμου στους αντίστοιχους δικαιούχους και ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωμών του Δήμου με βάση τις διατάξεις των αντιστοίχων συμβάσεων.
  5. Στην περίπτωση των έμμεσων πληρωμών τακτική ενημέρωση (υποβολή στοιχείων κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού) στη Διαχειριστική Αρχή.
  6. Τεκμηρίωση της διαδρομής ελέγχου.
  7. Δημοσιονομικός έλεγχος των πληρωμών της πράξης.
  8. Καταχώριση εισπράξεων – πληρωμών στο λογιστικό σύστημα του Δήμου με βάση το προβλεπόμενο σύστημα λειτουργίας.
  9. Αποδοχή επιτόπιων ελέγχων από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα και παροχή εγγράφων, δικαιολογητικών και στοιχείων πράξεων σε εθνικούς και κοινοτικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς.
 Τμηματάρχης: ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 22410- 44364
 Ηλεκτρονική Διεύθυνση:

 

Τμήμα Προϋπολογισμού και Πληροφόρησης

 

Το Τμήμα Προϋπολογισμού και Πληροφόρησης έχει ως γενικό αντικείμενο, τον έλεγχο και τήρηση των διαδικασιών οικονομικού προγραμματισμού και ελέγχου του Δήμου (προϋπολογισμοί,  εσωτερικό έλεγχο, οικονομική πληροφόρηση κλπ).
Συγκεντρώνει τους επιμέρους προϋπολογισμούς των υπηρεσιών και διαμορφώνει και εισηγείται τους συνολικούς Προϋπολογισμούς του Δήμου προς έγκριση από τα αρμόδια όργανα.
Παρακολουθεί την εκτέλεση των Προϋπολογισμών, επισημαίνει τις αποκλίσεις μεταξύ απολογιστικών και προϋπολογιστικών μεγεθών, μεριμνά για την ερμηνεία των αποκλίσεων και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες.
Συνεργάζεται με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου για την τήρηση των διαδικασιών αμφίδρομης ενημέρωσης και ροής των οικονομικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εκτέλεση και την αναθεώρηση των προϋπολογισμών κάθε υπηρεσίας.
Μεριμνά για την σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα τα περιοδικά οικονομικά απολογιστικά στοιχεία, σύμφωνα με το σύστημα οικονομικής πληροφόρησης που εφαρμόζει ο Δήμος.
Παρακολουθεί την κατάρτιση και την εξέλιξη των ταμειακών προγραμμάτων του Δήμου. Διερευνά τις ταμειακές ανάγκες και εισηγείται τις προβλεπόμενες από την ισχύουσα νομοθεσία προτάσεις προς τη Διεύθυνση, για την αντιμετώπιση των οικονομικών αναγκών του Δήμου.
Μεριμνά για την εφαρμογή των αποφάσεων που σχετίζονται  με την κάλυψη των ταμειακών αναγκών του Δήμου.
Στο τμήμα αυτό προβλέπονται οι πιο κάτω τομείς που λειτουργούν υπό την ενιαία διεύθυνση του Προϊσταμένου του Τμήματος :

Τομέας προϋπολογισμού

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Συγκεντρώνει στοιχεία, διερευνά και καταρτίζει τους ετήσιους προϋπολογισμούς, εσόδων και εξόδων, των υπηρεσιών του Δήμου.
  2. Συνεργάζεται με τις άλλες Διευθύνσεις του Δήμου για την παροχή στοιχείων για την κατάρτιση των ετησίων προϋπολογισμών δράσης και χρηματοδότησης του Δήμου σε αντιστοιχία προς τα ετήσια προγράμματα δράσης του Δήμου.
  3. Ελέγχει την πρόβλεψη των οφειλών στους αντίστοιχους κωδικούς του προϋπολογισμού του Δήμου και παρακολουθεί την επάρκεια των αντίστοιχων πιστώσεων και εισηγείται τις απαραίτητες αναμορφώσεις στα αρμόδια όργανα.
  4. Προωθεί τους προϋπολογισμούς προς έγκριση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

    Τομέας Πληροφόρησης και Στατιστικών Οικονομικών Στοιχείων

Οι αρμοδιότητες του είναι οι ακόλουθες:

  1. Τηρεί αρχεία οικονομικών στοιχείων και παρακολουθεί την εξέλιξη των προηγουμένων προϋπολογισμών. Εξάγει τις αποκλίσεις μεταξύ προϋπολογισθέντων και απολογιστικών μεγεθών.
  2. Συντάσσει και υποβάλλει στη Διεύθυνση περιοδικά απολογιστικά στοιχεία, (μηνιαία, τριμηνιαία), τα οποία προωθούνται προς τις αρμόδιες επιτροπές.
  3. Συντάσσει και υποβάλλει περιοδικά στοιχεία με ηλεκτρονική μορφή όπως προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις στις αρμόδιες υπηρεσίες της Διεύθυνσης.
  4. Επεξεργασία οικονομικών στοιχείων σχετικά με την εκμετάλλευση και το κόστος παροχής συγκεκριμένων υπηρεσιών του Δήμου προς τους πολίτες.
  5. Επιμελείται  την αλληλογραφία και τη διεκπεραίωση όλων των απαιτούμενων ενεργειών για τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
 Τμηματάρχης: ΧΑΣΤΑΛΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 22410-44351
 Ηλεκτρονική Διεύθυνση: xxastalis@rhodes.gr
Μετάβαση στο περιεχόμενο