Με αφιέρωμα στο νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο, η έναρξη της τηλεοπτικής τουριστικής εκπομπής “I’m ground” στο κανάλι –ΕΝΑ της Νότιας Κορέας.

Ένα Reality Tourism Show με ένα παχνίδι K-GAME, στο οποίο συμμετέχουν Έλληνες και Κορεάτες νέοι.

Η μοναδική πολιτιστική ταυτότητα της Ρόδου, ένα σημαντικό κεφάλαιο συνδεδεμένο με την πλούσια ιστορική της διαδρομή και τις παραδόσεις αιώνων, αλλά και το απαράμιλλο φυσικό της κάλλος, κατέκτησαν τις καρδιές πέντε διασήμων καλλιτεχνών της Νότιας Κορέας, αγαπημένων της νεολαίας, αλλά και όλων των μελών του συνεργείου, που επισκέφθηκαν το νησί μας από τις 14-17 Νοεμβρίου 2024, προκειμένου να προβάλουν τη Ρόδο στην πατρίδα τους και γενικότερα στις χώρες της Άπω Ανατολής, μέσω της τουριστικής τηλεοπτικής εκπομπής “I’m ground” στο κανάλι- ΕΝΑ της Νότιας Κορέας.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα Reality Tourism Show με ένα παχνίδι K-GAME, στο οποίο συμμετέχουν Έλληνες και Κορεάτες νέοι οι οποίοι μέσα από διάδραση μεταξύ τους μαθαίνουν ο ένας για την χώρα του άλλου, όπως κι έγινε.
Να σημειωθεί δε ότι το αφιέρωμα στο νησί των Ιπποτών αποτελεί την έναρξη της τηλεοπτικής τους εκπομπής “I’m ground” στο κανάλι- ΕΝΑ (καλωδιακό δίκτυο) της Νότιας Κορέας, ενώ είχε προηγηθεί επίσκεψη στο νησί ενός άλλου –τεχνικού- συνεργείου για την προετοιμασία των γυρισμάτων.

Η δυναμική προβολή και προώθηση της Ρόδου στις τουριστικές αγορές της Ασίας, κυρίως Ινδία, Νότια Κορέα, Κίνα και Ιαπωνία, η προσέλκυση επισκεπτών από τις χώρες αυτές της Ασίας και οι συντονισμένες ενέργειες της δημοτικής αρχής, αλλά και τοπικών φορέων προς την κατεύθυνση αυτή, αποτελεί τα τελευταία χρόνια, πρωταρχικό στόχο του Δήμου Ρόδου για την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου τους μήνες της χαμηλής τουριστικής κίνησης, ουσιαστικά τους μήνες του χειμώνα και της άνοιξης και την περαιτέρω ανάπτυξη του ροδιακού τουρισμού.
Είναι γνωστό ότι Νοτιοκορεάτες, Κινέζοι, Ινδοί και Ιάπωνες ταξιδεύουν σχεδόν όλο τον χρόνο, ενώ συχνά προτιμούν την περίοδο από Φεβρουάριο μέχρι Απρίλιο, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος και τους μήνες του χειμώνα. Η προβολή της Ρόδου ως ελκυστικού προορισμού για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο και η προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών από τις χώρες της Ασίας, καθίσταται επιβεβλημένη για το Δήμο Ρόδου διαχρονικά.

Στο πλαίσιο αυτών των στόχων και προσπαθειών εντάσσεται και το πρόσφατο ταξίδι –πρόσκληση των 5 γνωστών και αγαπημένων καλλιτεχνών από τη Νότια Κορέα στη Ρόδο, οι οποίοι γύρισαν βίντεο απαθανατίζοντας τις φυσικές ομορφιές, τα Κάστρα και τα Μνημεία της Ρόδου καθ΄ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο νησί.

Έζησαν την μαγεία της Μεσαιωνικής Πόλης, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, επισκέφθηκαν το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου, περπάτησαν στην περίμετρο των τειχών της Μεσαιωνικής Πόλης, ξάπλωσαν κυριολεκτικά στα βοτσαλωτά σοκάκια της οδού Ιπποτών, για «να νοιώσουν» όπως είπαν, «την ενέργεια της γης», αυτής της γης που αιώνες πριν περπάτησαν Ιππότες και άνθρωποι των Γραμμάτων και των Τεχνών, αισθανόμενοι ότι μετέχουν κυριολεκτικά σε ταινία εποχής!.


«Μπορείς να αισθανθείς πραγματικά την κουλτούρα μιας άλλης εποχής, κάθε μνημείο της πόλης αυτής και μια ιστορία» ακούγονται να λένε βιντεοσκοπώντας κάθε σημείο της Μεσαιωνικής Πόλης αλλά και όλου του νησιού.
«Δεν μπορείς με μία κάμερα να αποτυπώσεις την αίσθηση της μαγείας που σου προκαλεί όλη αυτή η ομορφιά, η ιστορία και ο πολιτισμός της Ρόδου, πρέπει να το επισκεφθείτε, καταλήγουν, προτρέποντας συμπατριώτες τους και άλλους κατοίκους χωρών της Άπω Ανατολής, να έλθουν στο νησί.

Στο συγκεκριμένο βίντεο (ENG) I Am Ground (2024) Ep 3 EngSub – μπορείτε επίσης να τους δείτε να θαυμάζουν τις θάλασσες, να ενθουσιάζονται από τους υπέροχους χρωματισμούς των θαλασσών μας, σε σημείο που αυθορμήτως και χωρίς κανέναν προγραμματισμό κολύμπησαν στα κρυστάλλινα νερά της Ρόδου, είτε στη δυτική πλευρά της Ρόδου είτε στο λιμανάκι του Άντονυ Κουϊν.
Συνομίλησαν επίσης με νέους της ηλικίας τους από τη Ρόδο ή και από άλλες χώρες, ανταλλάσσοντας γνώσεις, εντυπώσεις και απόψεις, γεγονός που αποτελεί εν κατακλείδι και την ουσία της εκπομπής τους αυτού του τηλεοπτικού K- Game.

Να σημειωθεί ότι το βίντεο –αφιέρωμα στη Ρόδο έχει ήδη αναρτηθεί :
• Στη ευρέως γνωστή πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο Dailymotion η οποία έχει 400 εκ. χρήστες ( ολόκληρο το βίντεο ) και
• Στο Youtube κανάλι το KOCOWA TV που έχει 7,06 εκ. εγγεγραμμένους χρήστες στο οποίο ανεβαίνουν short video

«Στόχος του Δήμου Ρόδου», επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Γιώργος Τόππος «είναι η διερεύνηση των διαδικασιών και των προϋποθέσεων εκείνων που είναι απαραίτητες για την προσέλκυση περισσοτέρων τουριστών από τη συγκεκριμένη αγορά. Και για την επίτευξη αυτού του στόχου θα πρέπει να υπάρξουν στοχευμένες ενέργειες απ΄ όλους τους τοπικούς τουριστικούς φορείς, καθώς οι παράγοντες του ασιατικού τουρισμού έχουν μεγάλες απαιτήσεις, όπως σύγχρονες υποδομές, πολυτελή ξενοδοχεία, απευθείας πτήσεις στον προορισμό, οργανωμένες εκδρομές και ξεναγήσεις και πλήθος άλλων παροχών. Η Ρόδος θέλει και μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που προβάλλουν, καθώς διαθέτει, πέραν της ιστορίας και του πολιτισμού, υπερπολυτελή και σύγχρονα ξενοδοχεία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Επιβάλλεται δε να εστιάσουμε και στον εναλλακτικό τουρισμό που μπορεί να προσφέρει η Ρόδος, με κυρίαρχο τον πολιτισμό μας, τη γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα».

Για το υπέροχο , όπως ανέφεραν, ταξίδι τους στη Ρόδο, ευχαρίστησαν από καρδιάς τον αντιδήμαρχο κ. Τόππο και τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου, για τις πληροφορίες που τους έδωσαν και το πλούσιο έντυπο και ψηφιακό πληροφοριακό υλικό μεταφρασμένο στα κορεάτικα.

 

NO COMMENTS