Συνέντευξη Αντιδημάρχου κ. Γ. Καμπούρη: Έκτακτα μέτρα στην εξυπηρέτηση του κοινού για την αντιμετώπιση του κορωναϊού

0
72

Κλειστός για το κοινό είναι ο Δήμος της Ρόδου από χθες και τα αιτήματα των πολιτών μπορούν να υποβάλλονται τηλεφωνικά ενώ ενεργοποιήθηκαν και οι δημοτικοί ανταποκριτές.

Σχετικά με το πώς θα γίνεται η λειτουργία του Δήμου αυτό το δύσκολο διάστημα, ενημέρωσε χθες ο Αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  κ. Γιάννης Καμπούρης, μετά από πολύωρη συνάντηση που είχε την Κυριακή με τον Δήμαρχο κ. Αντώνη Καμπουράκη, οπότε και πήραν μία απόφαση για έκτακτα μέτρα. Αυτά αφορούν στη λειτουργία του Δημαρχείου, των Οικονομικών Υπηρεσιών αλλά και για όλες τις δημοτικές ενότητες.

Η πιο σημαντική ανακοίνωση που έκανε ο κ. Καμπούρης είναι ότι πλέον ο Δήμος Ρόδου λειτουργεί μόνο μετά από τηλεφωνικό ραντεβού…για όλα. Δηλαδή για: όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, την έκδοση πιστοποιητικών, την έκδοση δικαιολογητικών από το δημοτολόγιο και από τα ληξιαρχεία. Ακόμη και για πληρωμές-έχει γίνει σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου (www.rhodes.gr)-και εκεί θα γίνεται με τηλεφωνικό ραντεβού. Οι δημότες μπορούν να καλούν στα τηλ. 22410-46200 και στο 22413-61200 για οποιοδήποτε πιστοποιητικό θέλουν να εκδώσουν. Ενώ στην ιστοσελίδα υπάρχουν οι λογαριασμοί τραπεζών που οι δημότες μπορούν να κάνουν καταθέσεις για τον Δήμο και δίνουν μόνο το αποδεικτικό κατάθεσης.

Το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις δημοτικές ενότητες-οι οποίες επίσης είναι κλειστές για το κοινό-ο ίδιος έχει ενημερώσει τους χωρικούς αντιδημάρχους ενώ έχουν ενημερωθεί και όλες οι υπηρεσίες. Έτσι, μετά τα παραπάνω, μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού θα δίνονται πλέον όλα τα πιστοποιητικά που εκδίδουν και ο Δήμος και τα ΚΕΠ, τα οποία επίσης είναι κλειστά και μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού θα εξυπηρετούν. Και είπε, στη συνέχεια, ο Αντιδήμαρχος:

Υπάρχει μία διάταξη του νόμου που δίνει τη δυνατότητα στον Δήμαρχο, με απόφασή του, να εκχωρήσει τις αρμοδιότητες στον ίδιο και εκείνος με τη σειρά του πήρε μία απόφαση που εκτιμάται ότι θα τους λύσει τα χέρια στις απομακρυσμένες ενότητες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νόμο, έχει ορίσει δύο υπαλλήλους σε κάθε δημοτική ενότητα (σ.σ. πλην της Ρόδου) ως δημοτικούς ανταποκριτές για την παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις υπηρεσίες ή στα αρμόδια ΚΕΠ.

Οι δημοτικοί ανταποκριτές θα δέχονται τηλεφωνικά αιτήματα από συμπολίτες μας που είτε είναι ΑμΕΑ είτε ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και σε ειδικές περιπτώσεις θα αιτούνται οι πολίτες τηλεφωνικά, εκτός της δ.ε. Ρόδου, ό,τι πιστοποιητικό εκδίδουν ο Δήμος και τα ΚΕΠ και θα τους τα παραδίδουν κατ’ οίκον.

Όπως είπε ο κ. Καμπούρης, και λόγω του κορωνοϊού είναι μία συγκυρία για να αποτρέψουν τον κόσμο να μεταβαίνει στο Δημαρχείο και τα δημοτικά καταστήματα και θα το κάνουν για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό πληθυσμού. Ακόμη, σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας, κ. Γιώργο Τριάντο, έχουν περάσει σεμινάρια οι συγκεκριμένοι δημοτικοί ανταποκριτές, των οποίων τα τηλέφωνα έχουν αναρτηθεί σε όλες τις κοινότητες. Σημειώνεται ότι, αυτοί, θα παραδίδουν και τα προνοιακά επιδόματα.

Για ακόμα μία φορά, ο Αντιδήμαρχος απηύθυνε έκκληση ότι αν δεν συντρέχουν σοβαρές προϋποθέσεις, άμεση ανάγκη για έκδοση κάποιου πιστοποιητικού, καλό είναι να μην παίρνουν ούτε καν τηλέφωνο οι συμπολίτες μας για να προστατευθούμε όλοι.

«Ελπίζω ότι θα είναι ένας θεσμός (σ.σ. οι δημοτικοί ανταποκριτές) καινοτόμος, πρωτοποριακός, που θα εξυπηρετεί περισσότερο τα απομακρυσμένα χωριά και τις άλλες ενότητες, πλην της Ρόδου επειδή έχει αρκετά κέντρα αναφοράς για να εξυπηρετηθεί ο πολίτης», είπε ο κ. Καμπούρης και συμπλήρωσε ότι, στην πορεία, θα υπάρχουν αναπροσαρμογές ενώ οι υπάλληλοι είναι πανέτοιμοι, με τη συνδρομή της Διεύθυνσης Πληροφορικής, να δουλεύουν και από το σπίτι. Μάλιστα, μέσα στην εβδομάδα θα έχουν υλοποιήσει και μία πλατφόρμα που θα δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες απ’ όποιο μέρος της Ελλάδας αιτούνται πιστοποιητικά μόνιμης κατοικίας να μπορούν να τα εκδίδουν.

Πηγή: www.rodiaki.gr

NO COMMENTS