Εμπορικός Λιμένας Ρόδου
Γενική περιγραφή υπηρεσίας
Οι υπηρεσίες του Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου αποτελούνται από την Κεντρική Υπηρεσία και τα Περιφερειακά γραφεία.
Η Κεντρική Υπηρεσία διαρθρώνεται ως εξής:
α) Διεύθυνση εκμετάλλευσης και διοικητικού
β) Διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών.
Τα περιφερειακά γραφεία ιδρύονται στα περιφερειακά των νησιών Καρπάθου-Κάσου-Σύμης-Χάλκης και Μεγίστης και υπάγονται απευθείας στην κεντρική υπηρεσία.
Α. Διεύθυνση εκμετάλλευσης και διοικητικού
Τη διεύθυνση εκμετάλλευσης και διοικητικού συγκροτούν:
α) το τμήμα εκμετάλλευσης
β) το τμήμα διοικητικού-οικονομικού
γ) το γραφείο ηλεκτρονικής επεξεργασίας στοιχείων
δ) το γραφείο νομικών υποθέσεων
Οι αρμοδιότητες καθενός από τα παρακάτω τμήματα ορίζονται ως εξής:
α. Τμήμα εκμετάλλευσης
Ο χειρισμός όλων των θεμάτων που έχουν σχέση με την εκμετάλλευση των χώρων δικαιοδοσίας και μέσων (Διοίκηση) που ανήκουν στο Λιμενικό Ταμείο καθώς και η παροχή υπηρεσιών σε πλοία και σε τρίτους.
Βεβαίωση δικαιωμάτων.
β. Τμήμα διοικητικού-οικονομικού
Ο χειρισμός όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού και η μέριμνα εκπαίδευσης και κατάλληλης αξιοποίησης του.
Η μέριμνα διακίνησης της αλληλογραφίας, δακτυλογράφηση και αναπαραγωγή εγγράφων και εντύπων. Η μέριμνα για την φύλαξη των κτιρίων, εγκαταστάσεων και μηχανημάτων που ανήκουν στο Λιμενικό Ταμείο.
Η μέριμνα για την λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, των τηλετύπων και λοιπών μέσων επικοινωνίας.
Η μέριμνα για τον καθαρισμό των γραφείων, χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης του Λιμενικού Ταμείου.
Η παρακολούθηση και διεκπεραίωση θεμάτων ΠΣΕΑ.
Η μέριμνα για έγκαιρη εξέταση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Λιμενικού Ταμείου των παραπόνων που υποβάλλονται από τους πολίτες και η έγκυρη πληροφόρηση τους σε θέματα που τους αφορούν.
Η βεβαίωση από τον προϊστάμενο ή τον νόμιμο αναπληρωτή του, της ακρίβειας αντιγράφων, φωτογραφιών ή φωτοτυπιών οποιωνδήποτε εγγράφων και γενικά δικαιολογητικών, αντιπαραβάλλοντας τα με το επιδεικνυόμενο σχετικό πρωτότυπο ή ακριβές αντίγραφο.
Η μέριμνα για την βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών.
Η μέριμνα για την κατάρτιση-τροποποίηση του ετήσιου προϋπολογισμού και η παρακολούθηση της εκτέλεσης του.
Η σύνταξη του ετήσιου απολογισμού ισολογισμού και των λογαριασμών αποτελεσμάτων χρήσης.
Η διαχείριση κάθε δαπάνης καθώς και η εκκαθάριση αποδοχών και γενικά αποζημιώσεων προσωπικού.
Η μέριμνα για την είσπραξη κάθε εσόδου και η πληρωμή κάθε υποχρέωσης του Λιμενικού Ταμείου.
Η μέριμνα για την προμήθεια κάθε μηχανήματος, υλικού, εφοδίων ή άλλου περιουσιακού στοιχείου.
Η μέριμνα εκποίησης κάθε περιουσιακού στοιχείου.
Η λογιστική παρακολούθηση και ο χειρισμός θεμάτων σχετικών με την οικονομική διαχείριση.
Η μέριμνα διαχείρισης υλικού του Ταμείου.
Η συγκέντρωση και τήρηση των στατιστικών στοιχείων από όλους τους τομείς δραστηριότητας του Λιμενικού Ταμείου.
Η τήρηση βιβλίου υλικών απογραφής.
Η τήρηση γενικού αρχείου.
γ. Γραφείο ηλεκτρονικής επεξεργασίας στοιχείων
Η κάλυψη των μηχανογραφικών αναγκών του Ταμείου, η λειτουργία, εκμετάλλευση και συντήρηση του εξοπλισμού και καθώς και η υποστήριξη σε εξειδικευμένους τομής της (ηλεκτρονικής) πληροφορικής.
δ. Γραφείο νομικών υποθέσεων
Στην αρμοδιότητα της υπηρεσίας αυτής ανάγονται:
Η παράσταση και η προάσπιση των συμφερόντων του Λιμενικού Ταμείου στα δικαστήρια.
Η γνωμοδότηση για θέματα νομικής φύσεως και παροχή κάθε άλλης υπηρεσίας νομικής φύσεως που του ανατίθεται.
Η νομική επεξεργασία συμβάσεων.
Η τήρηση αρχείου νομικών υποθέσεων.
Β. Διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών
Τη διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών συγκροτούν:
α. το τμήμα ανάπτυξης-κατασκευών και συντήρησης έργων.
Β. το τμήμα ηλεκτρομηχανολογικών έργων και συντήρησης μηχανημάτων.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης αυτής ανάγονται στα παρακάτω θέματα που κατανέμονται ως εξής:
α. τμήμα ανάπτυξης-κατασκευών και συντήρησης έργων
Η εκπόνηση του προγράμματος ανάπτυξης των εγκαταστάσεων των χώρων δικαιοδοσίας του Λιμενικού Ταμείου.
Ο χειρισμός των θεμάτων, που αφορούν τις ζώνες του λιμένα καθώς και θεμάτων ρυμοτομίας, χωροταξίας και απαλλοτριώσεων.
Η εκπόνηση των τεχνοοικονομικών μελετών έργων υποδομής και κτιρίων.
Η αποτύπωση των έργων και εγκαταστάσεων του λιμένα.
Η λειτουργία σχεδιαστηρίου.
Η δημοπράτηση, παρακολούθηση, επίβλεψη, λειτουργία, παραλαβή, συντήρηση, ανακαίνιση και επισκευή των έργων και κάθε φύσεως εγκαταστάσεων του Λιμενικού Ταμείου.
Η εκτέλεση μικρών έργων με αυτεπιστασία.
Η επιμέλεια του πράσινου στις περιοχές δικαιοδοσίας του Λιμενικού Ταμείου.
Η εκπόνηση κανονισμών χρήσης των έργων και εγκαταστάσεων του Λιμενικού Ταμείου.
Η τήρηση και ενημέρωση αρχείου έργων (μελετών, στοιχείων κατασκευής συντήρησης επισκευής έργων υποδομής και κτιρίων και κόστους αυτών).
β. τμήμα ηλεκτρομηχανολογικών έργων και συντηρήσεις μηχανημάτων
Η εκπόνηση προγράμματος και μελετών ανάπτυξης και ανανέωσης ηλεκτρομαγνητικού εξοπλισμού.
Η μελέτη και σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια μηχανημάτων προς αποφυγή ατυχημάτων και ζημιών.
Περιφερειακά Γραφεία Νήσων:
- Καρπάθου
- Κάσου
- Σύμης
- Χάλκης
- Μεγίστης
(Δεν έχουν επανδρωθεί και υπάγονται απευθείας στην Κεντρική Υπηρεσία).
Οι αρμοδιότητες καθενός των περιφερειακών γραφείων ορίζονται ως εξής:
- Η τήρηση κοινού και εμπιστευτικού πρωτοκόλλου καθώς και του γενικού αρχείου, η παραλαβή, διακίνηση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας.
- Η διοικητική μέριμνα λειτουργίας του γραφείου.
- Η μέριμνα βεβαίωσης και είσπραξης όλων των δικαιωμάτων του Λιμενικού Ταμείου και η επιμέλεια συγκέντρωσης και κατάθεσης κάθε μέρα των εσόδων στην Τράπεζα της Ελλάδος.
- Η τήρηση στατιστικών στοιχείων κίνησης των λιμένων δικαιοδοσίας του γραφείου (εμπορευματικής, επιβατικής, ναυτιλιακής, αλιευτικής, τουριστικής κλπ) και υποβολή τούτων στην κεντρική υπηρεσία. Ο έλεγχος των ναυτικών πρακτορείων, ναυτικών γραφείων, πλοίων για την κανονική είσπραξη και απόδοση των υπέρ του Λιμενικού Ταμείου επί της τιμής των εισιτηρίων.
- Η τήρηση βιβλίων απογραφής κινητής και ακίνητης περιουσίας του Λιμενικού Ταμείου που βρίσκεται στην περιοχή του περιφερειακού γραφείου.
- Η μέριμνα παρακολούθησης της κατάστασης των εν γένει λιμενικών έργων και εγκαταστάσεων και μέσων και άμεση ενημέρωση της κεντρικής υπηρεσίας.
- Η μέριμνα επίβλεψης και επιστασίας των εκτελούμενων έργων και εγκαταστάσεων του Λιμενικού Ταμείου στην περιοχή δικαιοδοσίας του γραφείου, σύμφωνα με τις οδηγίες της κεντρικής υπηρεσίας. Η περιοδική ενημέρωση της κεντρικής υπηρεσίας επί όλων των θεμάτων που απασχολούν το περιφερειακό γραφείο καθώς και η άμεση ενημέρωση της επί εκτάκτων συμβάντων και γεγονότων που αφορούν στους λιμένες δικαιοδοσίας του γραφείου.
Μεσοπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι.
- Ανάπτυξη και ανάδειξη Λιμενικών εγκαταστάσεων, μέσω συμπράξεων ΄΄ΣΔΥΤ΄΄ (Συμπράξεις Δημοσίου) .
- Εκμετάλλευση Μαρίνας – Καρνάγιου – Επικίνδυνων φορτίων.
- Διαχείριση Περιβάλλοντος (Απόβλητα πλοίων) .
- Συντήρηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων.
- Εφαρμογή ISPS και Συνθήκης Schengen εντός Λιμενικών Ζωνών.
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ | |
1. | ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ- Πρόεδρος |
2. | ΜΠΟΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – Αντιπρόεδρος |
3. | ΚΑΖΟΥΛΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – Δημοτικός Σύμβουλος |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ | |
1. | ΠΑΣΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ-Δημότης |
2. | ΜΑΡΚΟΥΛΗΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ-Δημότης |
3. | ΣΑΡΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ- Δημοτικός Σύμβουλος |
Παρεχόμενες Υπηρεσίες προς Δημότες-Πολίτες.
Οτιδήποτε μια Υπηρεσία υποχρεούται να παρέχει (Γνήσιο Υπογραφής, Ακριβή Αντίγραφα) καθώς και μέριμνα για άτομα με ειδικές ανάγκες στις Λιμενικές εγκαταστάσεις.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ταχυδρομική Διεύθυνση : | Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου Εμπορικό Λιμάνι Ρόδου 85 100 ΡΟΔΟΣ (Στην ανωτέρω Διεύθυνση μπορούν να απευθυνθούν και οι ενδιαφερόμενοι για παροχή πληροφοριών σχετικά με την Μαρίνα Μανδρακίου Ρόδου .) |
Τηλέφωνα Επικοινωνίας – Fax : |
22410-34975 (Πρόεδρος Δ.Σ., ,) 22410-34778 (Διευθυντής Εκμετάλλευσης & Διοικητικού) 22410-27788 (Προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών) 22410-27242 (Λογιστήριο) 22410-34856 (Γραμματεία – Τμήμα Εκμετάλλευσης) 22410-27131 (Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών) 22410-37927 (Μαρίνα Μανδρακίου Ρόδου) Fax 22410-34778, 22410-34949 |
Ηλεκτρονική Διεύθυνση E-mail : |
limenik@yahoo.gr |
Διευθυντής Εκμετάλλευσης & Διοικητικού : |
Αξιώτης Επαμεινώνδας Τηλ. 22410-34778 Fax 22410-34778 |
Προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών : |
Βασιλόπουλος Δημοσθένης Τηλ. 22410-27788 FAX 22410-34946 |
Τμήμα Εκμετάλλευσης : | Τμηματάρχης δεν έχει τοποθετηθεί έως σήμερα. |
Γραφείο Μαρίνας Μανδρακίου : |
Υπεύθυνος : Σαρικάς Γεώργιος Τηλ. 22410-37927 FAX 22410-37927 |
Τμήμα Διοικητικού – Οικονομικού : |
Τμηματάρχης : Αντωνόγλου Εμμανουήλ Τηλ. 22410-27242 |
Γραφείο Νομικών Υποθέσεων : |
Δικηγόρος, Παρασκευάς Παναγιώτης Τηλ. 22410-25904 |
Ωράριο Λειτουργίας – Ωράριο Εξυπηρέτησης Πολιτών
Ωράριο Λειτουργίας : 07.30 – 15.00 (Δευτέρα – & Παρασκευή)
Ωράριο Εξυπηρέτησης Πολιτών : 09.00 – 15.00 (Δευτέρα – & Παρασκευή)