Τρίτη, 14 Οκτωβρίου, 2025

Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης

Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης είναι η κ. Σμαράγδα Λογοθέτη, μετά την διαδικασία επιλογής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαΐου 2024 στο πλαίσιο της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου.

Βιογραφικό

Η κ. Λογοθέτη πτυχιούχος της νομικής σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών είναι δικηγόρος Ρόδου από το 1996 και δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, νομική σύμβουλος της ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΡΟΔΟΥ και του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΡΟΔΙΑΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΠΡΟΤΟΥΡ) από το έτος 1996 μέχρι το έτος 2012, νομική σύμβουλος της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ από το έτος 2000 μέχρι το έτος 2021, και νομική σύμβουλος πολλών μεγάλων εμπορικών και τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και ιδιωτών στην περιοχή της Ρόδου και της Μεγίστης.

Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης

Ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης αποτελεί θεσμό διαμεσολάβησης μεταξύ των πολιτών, των επιχειρήσεων και του Δήμου αποσκοπώντας στον έγκαιρο εντοπισμό και την αποτελεσματική αντιμετώπιση φαινομένων κακοδιοίκησης, στη διασφάλιση της αμεροληψίας των δημοτικών αρχών και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου.

Αρμοδιότητα του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης

Δεν υπάγονται στην αρμοδιότητα του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, ζητήματα της καθημερινότητας, που αφορούν τις τεχνικές ή άλλες υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου. Για την υποβολή τέτοιων αιτημάτων, οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση aitimata.rhodes.gr που αποτελεί την επίσημη ιστοσελίδα υποβολής αιτημάτων του Δήμου Ρόδου, ή στον τηλεφωνικό αριθμό 15588.

Ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης είναι αρμόδιος να ερευνά καταγγελίες που αφορούν θέματα κακοδιοίκησης των υπηρεσιών του Δήμου, των νομικών του προσώπων και των επιχειρήσεών του, στις περιπτώσεις όπου ο Δημότης,  έχει ήδη απευθυνθεί σε αυτές. Αποστολή του Συμπαραστάτη, αποτελεί η διαμεσολάβηση μεταξύ του θιγόμενου φυσικού ή νομικού προσώπου και της αρμόδιας υπηρεσίας, καθώς και η λήψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών, προκειμένου να επιλυθεί το καταγγελθέν πρόβλημα.

Ο Συμπαραστάτης, εφόσον λάβει καταγγελία που συγκεντρώνει τις παραπάνω προϋποθέσεις, έχει την αρμοδιότητα να διαμεσολαβήσει για να επιλυθούν τα προβλήματα κακοδιοίκησης και είναι υποχρεωμένος να απαντήσει εγγράφως ή ηλεκτρονικά στους ενδιαφερόμενους εντός τριάντα (30) ημερών.

Σχετική διάταξη:

Άρθρο 77 παράγραφος 3 του Ν.3852/2010 (Πρόγραμμα “Καλλικράτης”)

Ο συμπαραστάτης υποστηρίζεται διοικητικά από τις υπηρεσίες του δήμου, δέχεται καταγγελίες άμεσα θιγόμενων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών του δήμου, των νομικών του προσώπων και των επιχειρήσεών του και διαμεσολαβεί προκειμένου να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα, ενώ είναι υποχρεωμένος να απαντά εγγράφως ή ηλεκτρονικά εντός τριάντα (30) ημερών στους ενδιαφερόμενους.”

Διαδικασία Υποβολής Αιτημάτων

Συμπληρώστε το έντυπο αναφοράς-καταγγελίας που υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο :

Πατήστε εδώ

και στείλτε το στην ηλεκτρονική διεύθυνση : symparastatis@rhodes.gr

Παρατήρηση: Παρακαλούμε να επισυνάψετε όλα τα σχετικά έγγραφα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο