Tμήμα Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων Δημοτικής Ενότητας Νότιας Ρόδου

Το τμήμα Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων αποτελείται από τα παρακάτω επιμέρους γραφεία:

  • Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη

Οι αρμοδιότητες του γραφείου Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη είναι οι εξής:

  1. Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τον Αντιδήμαρχο που εποπτεύει τις υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας και προς τα Τμήματά της (τήρηση πρωτοκόλλου, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση αλληλογραφίας, θέματα προσωπικού κλπ).
  2. Παρέχει γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη προς τα πολιτικά όργανα της δημοτικής ενότητας.
  3. Εισηγείται βελτιώσεις και παρακολουθεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων στις υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (τήρηση ωραρίου, έγκριση και πραγματοποίηση υπερωριών κλπ).
  4. Συγκεντρώνει τα στοιχεία απασχόλησης και τις μεταβολές των στοιχείων των εργαζομένων στις υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας που επηρεάζουν τις αμοιβές τους και ενημερώνει έγκαιρα τις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες, ώστε να προωθείται έγκαιρα η πληρωμή των εργαζομένων και η απόδοση των ασφαλιστικών εισφορών.
  5. Μεριμνά για τις μετακινήσεις και μεταφορές του προσωπικού των υπηρεσιών της δημοτικής ενότητας.
  6. Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της δημοτικής ενότητας.
  7. Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις κεντρικές δημοτικές υπηρεσίες.
  8. Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις κεντρικές υπηρεσίες, ελέγχει την πληρότητά τους και διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους δημοτική υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
  9. Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες κεντρικές υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους στους πολίτες.
  10. Μεριμνά για την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
  11. Τηρεί, σε τοπικό επίπεδο, τις υποχρεώσεις για το Δήμο που προκύπτουν από την ισχύουσα νομοθεσία περί ιθαγένειας, αλλοδαπών και μετανάστευσης.
  12. Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών του Δήμου.
  13. Ορίζονται οι υπάλληλοι που θα ασκούν τα καθήκοντα του Δημοτικού Ανταποκριτή στη Δημοτική Ενότητα
  • Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων και Διαχείρισης Υλικού

Οι αρμοδιότητες του γραφείου Οικονομικών Θεμάτων και Διαχείρισης Υλικού είναι οι εξής:

  1. Διενεργεί εισπράξεις οφειλών προς τον Δήμο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα του Δήμου με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές, σύμφωνα με ειδικότερες οδηγίες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
  2. Τηρεί τις διαδικασίες συναλλαγών με τις Τράπεζες για την τοποθέτηση των χρηματικών διαθεσίμων και την διενέργεια εισπράξεων και πληρωμών μέσω επιταγών. Τηρεί το αναγκαίο φυσικό ταμείο στα γραφεία της δημοτικής ενότητας.
  3. Το Γραφείο εφαρμόζει όλες τις σχετικές διατάξεις για τις Προσόδους των Δήμων που αφορούν την επιβολή και βεβαίωση των εσόδων του Δήμου από φόρους, τέλη, εισφορές, δικαιώματα.
  4. Συγκεντρώνει και τηρεί αρχείο των στοιχείων των παραπάνω δημοτικών προσόδων.
  5. Επιμελείται της διαδικασίας παραλαβής και έκδοσης αδείας χρήσης κοινοχρήστου χώρου, βεβαιώσεων ΤΑΠ της χωρικής τους αρμοδιότητας σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
  6. Εκδίδει οίκοθεν βεβαιώσεις για την είσπραξη των δημοτικών προσόδων.
  7. Καταρτίζει σχετικούς με τα παραπάνω βεβαιωτικούς καταλόγους και τους αποστέλλει στο Τμήμα Ταμείου εκτός από ΔΗ.ΦΟ.ΔΩ.
  8. Συγκεντρώνει και τηρεί αρχείο των στοιχείων των παραπάνω δημοτικών προσόδων.
  9. Τηρεί για κάθε έσοδο ιδιαίτερο φάκελο που περιλαμβάνει τις σχετικές διατάξεις των Νόμων και Διαταγμάτων, νομολογία, γνωματεύσεις και εγκυκλίους.

Επίσης το Γραφείο έχει ως γενικό αντικείμενο τη διανομή στις Υπηρεσίες των Δημοτικών τους Ενοτήτων των:

  1. Κάθε φύσης υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών, που απαιτούνται για την εκτέλεση τεχνικών έργων επισκευών ή συντηρήσεων, σύμφωνα με το αντικείμενο των αρμόδιων Διευθύνσεων του Δήμου.
  2. Εισηγείται στο αρμόδιο γραφείο για την προμήθεια των απαιτούμενων υλικών για την υλοποίηση των έργων και τον εξοπλισμό των γραφείων των υπηρεσιών.
  • Γραφείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Εθελοντισμού και Αθλητισμού

Το γραφείο αυτό σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Τμήματα της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και το Γραφείο Εθελοντισμού:

  1. Εισηγείται για την εξασφάλιση των κατάλληλων υλικοτεχνικών υποδομών για την προσχολική εκπαίδευση και για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  2. Μεριμνά για την εκτέλεση προγραμμάτων δια βίου μάθησης.
  3. Μεριμνά για την υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού για την προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο, σε συνεργασία με τα αρμόδια νομικά πρόσωπα του Δήμου.
  4. Μεριμνά για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους και την εφαρμογή προγραμμάτων που απευθύνονται στους νέους.

Επίσης, σε συνεργασία με το Γραφείο Εθελοντισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας:

  1. Αναπτύσσει και να προωθεί την έννοια του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης ευαισθητοποιώντας τους Δημότες και κυρίως στους νέους.
  2. Αναδεικνύει θέματα και τομείς εθελοντικής δράσης πέρα από αυτά που ήδη υπάρχουν στην περιοχή.
  3. Συνδράμει με κάθε πρόσφορο μέσο στις δραστηριότητες των ήδη λειτουργούντων εθελοντικών ομάδων και οργανώσεων
 Τμηματάρχης: ΠΟΝΤΙΚΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (αναπληρωτής)
 Τηλέφωνα Επικοινωνίας:
2244360333, 2244360330
 Ηλεκτρονική Διεύθυνση: pontikinas@rhodes.gr