Η Ρόδος με συγκριτικό πλεονέκτημα αφενός τη μοναδικότητα της, την ιστορική, πολιτιστική και φυσική της κληρονομιά και αφετέρου το πλήθος των επιλογών που προσφέρει για θεματικό τουρισμό, την καθιστούν ιδανικό προορισμό για τους Πολωνούς, γεγονός που μαρτυρά και η μεγάλη επισκεψιμότητα που είχε το περίπτερο της Ρόδου στον χώρο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην έκθεση «4η Grecka Panorama – Greek Food Show 2018», η οποία πραγματοποιήθηκε στις 1- 2 Δεκεμβρίου 2018, στο μεγάλο Εθνικό Στάδιο της Βαρσοβίας PGE Narodowy στην Πολωνία και συγκέντρωσε φέτος περισσότερους από 9.380 επισκέπτες.

Πρόκειται για μία διεθνή τουριστική έκθεση αφιερωμένη αποκλειστικά στην Ελλάδα, που διοργανώθηκε για άλλη μία χρονιά, από την North Events και τελεί υπό την αιγίδα του Ε.Ο.Τ. Παράλληλα με την έκθεση τουρισμού παρουσιάστηκε για τρίτη φορά και η “The Greek Food Show” με θέμα τα ελληνικά προϊόντα και την πλούσια ελληνική γαστρονομική παράδοση.

Οι πολιτιστικές και πολιτισμικές αναζητήσεις των Πολωνών τουριστών  παράλληλα με το έκδηλο ενδιαφέρον τους για τον θεματικό τουρισμό, με κυρίαρχα τη γαστρονομία, τον περιπατητικό και καταδυτικό τουρισμό, βρήκαν ιδανική ανταπόκριση στο νησί της Ρόδου.

Για τέταρτη συνεχή χρονιά η Ρόδος ως ολοκληρωμένος τουριστικός προορισμός προσέλκυσε τουρίστες και φορείς  του τουρισμού της Πολωνίας, δημοσιογράφους, ταξιδιωτικούς πράκτορες και απλούς επισκέπτες.

Στη διαφοροποίηση εξάλλου του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της τοπικής της ταυτότητας, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες δυνατότητες και ικανοποιώντας συγχρόνως τις νέες ανάγκες των τουριστικών αγορών, εν προκειμένω της πολωνικής αγοράς, στοχεύει ο Δήμος Ρόδου, μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου, του ΠΡΟΤΟΥΡ και με τη συνεργασία των τοπικών τουριστικών φορέων.

Όπως μάλιστα υπογράμμισε η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου «σκοπός μας είναι η ανάδειξη όλου του πλούτου του νησιού, πέραν του φυσικού, ιστορικού και πολιτιστικού, με την τοπική γαστρονομία, την ποικιλία ντόπιων προϊόντων, αλλά και με τις άρτιες και σύγχρονες ξενοδοχειακές υποδομές που διαθέτει το νησί στην πρώτη γραμμή, να αποτελούν πραγματικά πόλο έλξης για Πολωνούς επισκέπτες και παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας της Πολωνίας».

Αυτό διεφάνη δε σε όλη του την έκταση κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για επαγγελματίες του τουρισμού με τίτλο “Business Day” που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 30ης Νοεμβρίου 2018, πριν την έναρξη της έκθεσης Grecka Panorama, στο ξενοδοχείο Polonia Palace Hotel της Βαρσοβίας, όπου η Ρόδος, υπό την αιγίδα του ΠΡΟΤΟΥΡ, είχε ξεχωριστή παρουσία.

Η άρτια και στοχευμένη παρουσίαση της Ρόδου, από την αντιδήμαρχο κα Χατζηλαζάρου, ως ιδανικού προορισμού και για θεματικό τουρισμό και γενικότερα ως τόπου διακοπών που καλύπτει ευρεία γκάμα επιλογών για τους επισκέπτες της, απέσπασε τις καλύτερες εντυπώσεις και τα θετικά σχόλια των παρευρισκομένων Πολωνών ιθυνόντων του τουρισμού.

Κορύφωση δε όλων των συντονισμένων ενεργειών Δήμου Ρόδου, Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου, ΠΡΟΤΟΥΡ, Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και Ροδίων επιχειρηματιών, ήταν η συνάντηση που είχε η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου και Ρόδιοι τουριστικοί πράκτορες, με εκπροσώπους του γνωστού πολωνικού ταξιδιωτικού οργανισμού “Grecos”, που φέρνει αποκλειστικά και μόνον στην Ελλάδα, Πολωνούς τουρίστες.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σε μία πρώτη συζήτηση με την διευθύντρια μάρκετινγκ του πρακτορείου “Grecos”, προτάθηκε η διεξαγωγή ενός συνεδρίου στη Ρόδο, τον Απρίλιο του 2019, όπου θα συμμετάσχουν τουριστικοί φορείς από την Πολωνία για να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι ότι η Ρόδος πληροί όλα τα κριτήρια ενός μοναδικού τουριστικού προορισμού και μπορεί να κατακτήσει και τους πλέον απαιτητικούς επισκέπτες.

Η Ρόδος πραγματικά ελκύει τους Πολωνούς τουρίστες, αποτελεί για αυτούς  δημοφιλή και αγαπημένο προορισμό, καθώς μόνον από τα στοιχεία αφίξεων του αεροδρομίου «Διαγόρας» της Ρόδου οι Πολωνοί που επισκέφθηκαν το 2017 το νησί ανήλθαν στους 105.712, ενώ το 2018 από την αγορά της Πολωνίας ήλθε η μεγάλη έκπληξη, αφού  οι Πολωνοί τουρίστες στη Ρόδο, κατέλαβαν την τέταρτη θέση επισκεπτών στο νησί, μετά τους Άγγλους, τους Γερμανούς και τους Σουηδούς.

Αξίζει να σημειωθεί δε ότι η πλούσια γαστρονομική παράδοση της Ρόδου και άλλων νησιών της Δωδεκανήσου αναδείχθηκε στην έκθεση Grecka Panorama με την παρουσίαση τοπικών προϊόντων και γεύσεων από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και το Σωματείο Εστιατόρων Ρόδου.

Το περίπτερο της Ρόδου εντυπωσίασε όλους ανεξαιρέτως, επισκέπτες και εμπλεκομένους με τον τουρισμό φορείς, ενώ το έντυπο της Ρόδου στην πολωνική γλώσσα, που εκπόνησε και  παρουσίασε η Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου έγινε ανάρπαστο.

Οι επισκέπτες της έκθεσης, ανάμεσα τους ο πρέσβης της Ελλάδας στη Βαρσοβία κ. Ευάγγελος Τσαούσης, ο σύμβουλος Οικονομικών της πρεσβείας κ. Νικόλας Χριστοδουλίδης, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Πολωνίας κα Ν. Νικολοπούλου, η πρόξενος της Πολωνίας στη Ρόδο κα Κατερίνα Ασπράκη και άλλοι, ενημερώθηκαν για τη Ρόδο από τη διευθύντρια της Διεύθυνσης Τουρισμού κα Βεατρίκη Σέρβου και το στέλεχος κ. Βλάσση Φακιόλη, ενώ είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τοπικά προϊόντα του νησιού, προσφορές των εταιρειών Ποντικάκης Γεώργιος και Σία Ο.Ε. – Pane Di Capo, Σταύρος Γεώργιος Κάλλας Ο.Ε. – Natura Rodos, Λαδόμυλος- Διμέλης Food ΑΒΕΕ και Χειρομύλια – Φιλήμονας Ζανετίδης.

NO COMMENTS