Με πρωταρχικό στόχο την προώθηση του νησιού της Ρόδου ως εναλλακτικού τουριστικού προορισμού και την ενίσχυση των τουριστικών ροών από την Ιταλική αγορά δίνοντας έμφαση σε θεματικούς τομείς, η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Αποδήμων Ελλήνων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, είχε σειρά σημαντικών συναντήσεων με τουριστικούς παράγοντες, καθ΄ όλη τη διάρκεια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης BIT 2017, που πραγματοποιείται στον καινοτόμο εκθεσιακό χώρο Fieramilanocity, από την Κυριακή 2 Απριλίου έως και σήμερα Τρίτη 4 Απριλίου 2017, στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Η Διεθνής Τουριστική Έκθεση BIT, είναι μια διοργάνωση  με παγκόσμια απήχηση. Διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Μιλάνο από το 1980 από  την εταιρία FieraMilano – τη πιο σημαντική εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων στην Ιταλία. Για περισσότερα από 35 χρόνια, η BIT συγκεντρώνει σημαντικούς τουριστικούς φορείς λήψης αποφάσεων, εμπειρογνώμονες του κλάδου και προσεκτικά επιλεγμένους αγοραστές από διάφορες γεωγραφικές περιοχές, καθώς και απλούς επισκέπτες από όλη τη χώρα.

Φέτος, πλήρως ανανεωμένη η έκθεση ΒΙΤ ΜΙΛΑΝΟ  2017 περιλαμβάνει περισσότερα από 1.500 Hosted Buyers από την Ιταλία και το εξωτερικό, πάνω από  2.000 συμμετέχουσες εταιρείες και περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες επισκέπτες.

Η Ρόδος, είχε ξεχωριστή παρουσία, μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.  Εκατοντάδες Ιταλοί, εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και δημοσιογράφοι, επισκέφθηκαν το stand της Ρόδου
καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, στέλνοντας θετικά μηνύματα για τη φετινή σαιζόν. Από πλευράς επιχειρηματιών της Ρόδου στην έκθεση συμμετείχε η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Aqua Grand κα Μαίρη Καμπουροπούλου.

Η Ιταλία αποτελεί μία παραδοσιακή αγορά για τη Ρόδο καθώς πλήθος Ιταλών τουριστών την επισκέπτονται κάθε χρόνο. Σύμφωνα μάλιστα  με τα επίσημα στοιχεία του διεθνούς αερολιμένα «Διαγόρας» της Ρόδου, οι αφίξεις των Ιταλών τουριστών σημείωσαν αύξηση της τάξης του 15,68% το 2016 σε σχέση με το 2015.

Ο προϊστάμενος του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κ. Κώστας Χατζίκος υποδεχόταν τους επισκέπτες, παρέχοντας πληροφορίες και διανέμοντας έντυπο ενημερωτικό υλικό του Δήμου Ρόδου, στην Ιταλική γλώσσα. Προσέφερε δε στους επισκέπτες, όπως σε όλες τις εκθέσεις στις οποίες συμμετέχει η Διεύθυνση Τουρισμού,  τοπικά προϊόντα του νησιού, όπως το παραδοσιακό μελεκούνι και γλυκίσματα, προσφορά της εταιρίας «Ποντικάκης Γεώργιος και Σία Ο.Ε. – Pane Di Capo».

 Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΕΟΤ μπορεί να μην είχε περίπτερο στην έκθεση, συμμετείχε όμως με βασικά στελέχη του, επιδιώκοντας συνεργασίες με κορυφαία στελέχη του τουρισμού της Ιταλίας και στοχεύοντας στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Ιταλία στη χώρα μας.

Στο πλαίσιο λοιπόν της επικοινωνιακής στρατηγικής του Δήμου Ρόδου για μια δυναμική παρουσία του Ροδίτικου εναλλακτικού τουριστικού προϊόντος στην Ιταλική αγορά και πλήρως εναρμονισμένη με τις καινοτομίες που εισάγει φέτος η έκθεση BIT 2017 και οι οποίες αφορούν τον θεματικό τουρισμό, η κα Χατζηλαζάρου είχε συνεργασία με τη διευθύντρια του Ε.Ο.Τ Μιλάνου κα Κυριακή Μπουλασίδου και το στέλεχος κα Αντονέλλα Παπανικόλα, με καταγωγή από τη Ρόδο.

Στόχος και των δύο πλευρών είναι ο συντονισμός δράσεων και ενεργειών,  προκειμένου να γνωρίσει η Ιταλική αγορά ότι η Ρόδος, πέραν της μοναδικής φυσικής ομορφιάς, της ιστορίας και του πολιτισμού της, διαθέτει σύγχρονες υποδομές για αναψυχή και τουρισμό πολυτελείας, οικογενειακές διακοπές,  αθλητισμό και sport. Προσφέρεται δε και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός, συνεδριακός, περιπατητικός, θαλάσσιος και άλλες.

«Η διαχρονική αγάπη των Ιταλών για τη Ρόδο και η σαφής προτίμηση  τους στο νησί των Ιπποτών, επιβεβαιώθηκε και στις συναντήσεις που είχαμε με τον εκδότη κ. Tino Mantarro και δημοσιογράφους του εκδοτικού οργανισμού “Touring Club Italiano”, οι οποίοι εξέφρασαν ενδιαφέρον να   έλθουν στη Ρόδο και να φιλοξενήσουν στο μηνιαίο περιοδικό  TOURING  «τl nostro modo di viaggiare» αφιέρωμα για το νησί, τις δυνατότητες και τις θεματικές  παροχές που έχουν μεγάλη ανάπτυξη στο χώρο του τουρισμού, όπως γαστρονομία, ψηφιακή τεχνολογία και γαμήλια ταξίδια (αφιερωμένο στον μήνα του μέλιτος)» υπογραμμίζει η κα Χατζηλαζάρου.

Εξέφρασε δε την ικανοποίηση της για τα θετικά μηνύματα που έρχονται από την Ιταλία, τονίζοντας: «το brand name της Ρόδου είναι δυνατό, πολλοί Ιταλοί επισκέπτες της έκθεσης είχαν ήδη κλείσει για διακοπές στο νησί, απλώς αναζητούσαν περισσότερες πληροφορίες. Είμαστε αισιόδοξοι ότι και φέτος θα έχουμε αξιόλογη  αύξηση των Ιταλών τουριστών».

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ